11:00

Frisco.pl nowa kampania agencji Streetcom



W Streetcom trwa aktualnie nowa kampania, w której uczestniczę. Tym razem dotyczy zakupów spożywczych/domowych online i ma na celu rekomendowanie sklepu Frisco.pl.

Jeśli tak jak ja chciałabyś/chciałbyś być ekspertem Streetcom, to mam dla Ciebie link polecający. Po kliknięciu przejdziesz bezpośrednio do rejestracji. Do wypełnienia jest kilka ankiet, ale wierz mi – zdecydowanie warto należeć do największej agencji rekomendacji w Polsce. 

https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/51830fac1813cab4ce544a9e6c81a7d8


Zakupy w Frisco.pl są łatwe i wygodne. Asortyment jest szeroki (12 000 produktów) i bez problemu udało mi się skompletować zamówienie. Bardzo cieszy mnie ogromy wybór zdrowej żywności - oleje kokosowe, mleko sojowe czy syrop z agawy i tapioka. Wszystkie zakupy mogę zrobić w jednym sklepie, bez konieczności odwiedzania stacjonarnego sklepu ze zdrową żywnością.

Bardzo lubię zakupy online, bo mieszkam na 3 piętrze bez windy. Dzięki zakupom online nie muszę dźwigać ciężkich siatek, ani narzekać na ból pleców. Cieszę, że ktoś może wnieść te zakupy za mnie. Zawsze jestem jednak wdzięczna kierowcy, który targa moje zakupy, więc zawsze, absolutnie zawsze mam dla niego napiwek. I tak niesamowicie mnie wyręcza wnosząc moje zakupy.


Głównym powodem moich częstych zakupów online jest możliwość planowania wydatków. Najpierw wkładam do koszyka wszystko co chcę, a przed zapłaceniem weryfikuję swoje zakupy. Najczęściej sporo rzeczy odrzucam, bo dodałam je do koszyka w przypływie emocji/chwili. W sklepie ciężko jest przefiltrować swoje zakupy, gdy koszyk jest załadowany. Prawdy dowiadujemy się dopiero będąc przy linii kas. Zakupy online dają ten komfort, że w każdym momencie składania zamówienia widzimy stan naszego rachunku.

Czym wyróżnia się Frisco.pl na tle innych sklepów spożywczych online? Na pewno nie jest to sklep typu hipermarket, przynajmniej w mojej opinii. Dlaczego? Bo we Frisco.pl nie spotkacie włosa w zapakowanym mięsie czy zepsutego pomidora. Jakość dostarczanych produktów jest bardzo wysoka, wręcz taka, jakbyśmy sami wybierali sobie zakupy do koszyczka. To dla mnie ważne. Na początku mojej przygody z zakupami online, prawie każde z nich kończyły się reklamacją – zgniłe/zwiędnięte warzywa. Zmieniłam sklep, to było prostsze niż ciągłe składanie reklamacji. Tak trafiłam do Frisco.


Frisco.pl poznałam już wcześniej, także kampania nie była moim pierwszym podejściem do tego sklepu. Zawsze z zakupów byłam zadowolona, bo spełniały w 100% moje oczekiwania. Początkowo ceny były wyższe niż innych sklepach online, ale teraz mam wrażenie, że trochę spadły i sklep stał się przez to przystępniejszy dla klientów. Podobają mi się również promocje przy konkretnych produktach, gdzie jest napisane „najtańsze w sieci”. Sprawdziłam, te produkty są faktycznie najtańsze wśród głównych sklepów spożywczych online. 
Frisco jako jeden z nielicznych sklepów proponuje płatność przy odbiorze gotówką, to metoda z którą rzadko się spotykam. Zawsze wybieram opcję płacenia przy odbiorze, bo lubię płacić gdy widzę swoje zakupy. Tutaj mogę zapłacić nie tylko kartą, również gotówką a nawet bonami sodexo. Dla stałych klientów jest opcja również przelewu z odroczonym terminem płatności. Więcej o metodach płacenia za zakupy możecie przeczytać tutaj.

Najważniejsze powody, dla których korzystam z zakupów online to oszczędność czasu, kontrola wydatków i brak noszenia ciężkich siatek. A Wy? Korzystacie z zakupów online? Jak Wasze wrażenia? 
https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/51830fac1813cab4ce544a9e6c81a7d8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Dziękuję za pozostawienie komentarza.

2. Jeśli masz jakieś pytania to zawsze możesz napisać do mnie maila: mwroblewska@pro.wp.pl

Instagram #gotowanieiblogowanie @gotowanieiblogowanie