Po ostatniej paczce ze słodyczami, nadszedł czas na coś zdrowszego. Nowa kampania ma na celu promowanie nowych jogurtów Activia - jogurt naturalny i owoce.
Jeśli również masz ochotę być jedną/jednym z ambasadorek/ambasadorów Streetcom wystarczy, że zalogujesz się i wypełnisz ankiety. Mam dla Ciebie link polecający - dołącz do Streetcom. Wystarczy tylko kliknąć w banerek i wypełnić kilka ankiet. Streetcom musi dobrze Cię poznać, by dopasować kampanię produktową specjalnie dla Ciebie. Przecież nie każdy z nas farbuje włosy, leczy stawy lub zmienia codziennie pieluszki.
Przede mną i moimi znajomymi pięć tygodni testowania Activii. Nowy produkt to połączenie jogurtu naturalnego i odrobiny owoców w jednym kubeczku. 80% zawartości kubeczka to jogurt naturalny bez cukru, pozostałe 20% to wkład owocowy (jest słodzony).
Jogurty Activia to przede wszystkim zdrowe rozwiązanie - posiadają bakterie Actiregularis, które dbają o nasze trawienie. Poza tym miło jest zjeść jogurt z dodatkiem owoców, który zawiera zdecydowanie mniejszą ilość cukru niż typowe jogurty owocowe.
W nowej ofercie są dostępne cztery smaki:
- jogurt naturalny i brzoskwinie
- jogurt naturalny i maliny
- jogurt naturalny i truskawki
- jogurt naturalny i suszone śliwki
Moim faworytem jest zdecydowanie jogurt brzoskwiniowy - smak lata, soczystej brzoskwini. Wkład owocowy to mus z brzoskwini wraz z jej kawałkami.
Cieszę się, że mogę uczestniczyć w kolejnej kampanii Streetcom. Jeśli też masz ochotę dołączyć do tego grona, nie czekaj dłużej i zarejestruj się!
kampania bardzo zdrowa i apetyczna. mojej rodzince nie udało sie do niej dostać. gratulacje i smacznego testownia. zapraszamy do nas http://testujacarodzinka.blog.pl/. dodaje do obserwowanych
OdpowiedzUsuń